T-Mobile heeft een distributieovereenkomst gesloten voor mobiele datacommunicatiediensten in het IT-distributiekanaal met Mobile Communication Company (MCC).
MCC is door T- Mobile benoemd tot datadistributiepartner en gaat zowel T-Mobile abonnementen als de T-Mobile branded hardware voor mobiele datacommunicatie distribueren.
Leon Bosch, lid van de directie van MCC: ‘MCC is een innovatieve distributeur. Wij zijn er van overtuigd dat wij in de komende jaren onze distributiepositie op de mobiele datamarkt verder kunnen versterken. Dat doen wij onder meer door een gerichte aanpak binnen onze Mobile Competence Centre business unit, die zich exclusief richt op het op de markt brengen van mobiele dataoplossingen via het IT-resellerkanaal. T-Mobile combineert een sterke datapropositie met een gerichte benadering van de Nederlandse markt.’
Fred van Lemmen, sales director van T-Mobile: ‘T-Mobile heeft de ambitie om in de komende jaren 15 procent marktaandeel te behalen op de markt voor zakelijke mobiele communicatie. Wij kiezen daarbij voor een gerichte benadering van het IT-kanaal en met MCC kunnen we deze markt nog beter bedienen.’