Fujitsu Siemens Computers en Altiris introduceren gezamenlijk DeskView 10.1, een oplossing waarin de client management-software van Fujitsu Siemens Computers is geïntegreerd met de Altiris 6-beheerinfrastructuur.
Zo worden gedetailleerde gegevens en beheermogelijkheden gegenereerd, zoals uitgebreide hardware inventory en -monitoring, remote BIOS-beheer en power management.
Tevens ontwikkelden Altiris en Fujitsu Siemens Computers samen nieuwe ManageIT-suites voor geautomatiseerd taak- en softwarebeheer evenals cross-vendor hardware en software inventory. Alle functionaliteiten zijn vanuit één enkele, webgebaseerde beheerconsole benaderbaar. De suites omvatten de Altiris-software voor het efficiënt uitvoeren van dedicated client management taken. De beheeroplossing van Altiris beschikt tevens over server deployment- en server managementcapaciteiten voor de PRIMERGY Server line van Fujitsu Siemens Computers.
Beschikbaarheid
Fujitsu Siemens Computers levert de IT lifecycle-beheeroplossingen via bestaande distributiekanalen. DeskView 10.1 en de nieuwe ManageIT Suites van Fujitsu Siemens Computers, gebaseerd op de Altiris 6-infrastructuur, zijn te downloaden vanaf www.fujitsu-siemens.com/manageability. Voor meer informatie: www.altiris.com/sales.