Nieuwe programma’s en producten moeten positie in middensegment van de markt versterken.
NetScreen Technologies introduceert een initiatief dat zich richt op de markt voor middelgrote bedrijven. Dit initiatief omvat nieuwe channel-programma’s, branding-activiteiten en producten die inspelen op de behoeften van deze doelgroep. Marktonderzoek geeft aan dat het middensegment – bedrijven met 100 tot 1.000 medewerkers – de komende jaren enorm snel zal groeien.
Nieuw channel-programma en branding
NetScreen introduceert een channel-programma met opleidingen, training en tools waarmee partners de verkooppotentie van de midmarket kunnen benutten. De nieuwe verkoop- en technische trainingen zijn ontwikkeld om kanaalpartners te ondersteunen bij het invullen van de behoeften van bedrijven, die in veel gevallen geen eigen technische expertise hebben. Zij hebben partners nodig voor de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van beveiligingsoplossingen. Het nieuwe aanbod biedt partners online verkooptrainingstrajecten, certificering voor salesprofessionals en een technische-opleidingsmodule voor NetScreen Certified Security Associate-engineers (NCSA) in het middensegment. Het nieuwe kanaalaanbod, de tools en andere middelen om de zakelijke potentie van deze markt te benutten, zijn toegankelijk via een nieuw Medium Business Center op de partnerwebsite van NetScreen.
Nieuwe producten
NetScreen introduceert een nieuwe serie instapproducten met specifieke functionaliteit voor de beveiligings- en prijs/prestatie-eisen van middelgrote bedrijven. De Baseline-versies van de NetScreen 25-, 50-, 204-, 208- en 500-producten verbreden het productaanbod en bieden kanaalpartners ruime mogelijkheden om kosteneffectieve oplossingen voor de midmarket samen te stellen.