Het computermerk Tulip krijgt een nieuw leven. Huub van den Boogaard heeft het handelsmerk en de resterende handelsactiviteiten opgekocht.
Van den Boogaard is bekend als voormalig directeur van het ter ziele gegane ict-bedrijf HCS. Na een rustperiode is hij de laatste jaren verantwoordelijk geweest voor drie fabrieken en twee verkooporganisaties van kantoorinrichter Samas in Frankrijk.
Hij wil onder het handelsmerk een serie lifestyle notebooks uitbrengen met opvallende designs. Dit is volgens hem de enige mogelijkheid om met het leveren van pc’s te kunnen overleven. Hedendaagse laptops zijn qua vorm en kleur niet vrolijk makend. De behuizing is grijs of ‘stemmig’ zwart. Daar wil Van den Boogaard verandering in brengen. Voor Tulip wordt design uiterst belangrijk. Binnen enkele weken zullen de eerste Tulip-laptops ‘made bij Van den Boogaard’ het levenslicht zien.
De vestigingen in Frankrijk, Engeland, Italië en de Benelux moeten omgebouwd worden tot echte verkooporganisaties.
Ach ja, “Tulpen” worden inmiddels gekweekt in Holland…., toch?
Dat notebook is heel gafa heb het gezien op de miljonairsbeurs! Die wil ik wel ehbben!
Dan hoop ik voor jou dat er wat grotere toetsen op dat notebook zitten, Ryan….
“Door Ryan op 08 januari 2004 – 12:52
Dat notebook is heel gafa heb het gezien op de miljonairsbeurs! Die wil ik wel ehbben!”