Adviesbureau Frost & Sullivan heeft haar jaarlijkse Market Engineering Award for Customer Approach Strategy toegekend aan Ubizen.
Frost & Sullivan kent de award toe aan een bedrijf dat succesvol op wereldwijde markten opereert door creatieve inzet van belangrijke distributiekanalen. De award wordt door Ubizen daarom gezien als een erkenning van de groei van Ubizens klantportfolio en de marketingstrategie in de managed security solutions (MSS)-markt. Voor de selectie van de winnaar van deze award maakte Frost & Sullivan een analyse van distributiekanalen en eindgebruikers in diverse markten, op basis van interviews met belangrijke marktpartijen en uitgebreid onderzoek. Op basis van factoren als distributiemethode, opvolgingstijd van leads en klantacceptatie kwam Ubizen naar voren als de winnaar van de award.
Ubizen is de grootste pure play-leverancier van Managed Security Services en heeft een sterke positie opgebouwd in zowel de Verenigde Staten als Europa, zegt Jason Wright, analist bij Frost & Sullivan. Hiermee onderscheidt het bedrijf zich van de concurrentie. Ubizen levert sinds 1997 OnlineGuardian-diensten. Deze proactieve, wereldwijde beveiligingsdiensten omvatten 24x7x365 beheer, monitoring en ondersteuning van bedrijfskritieke beveiligingscomponenten op netwerk- en applicatieniveau.