KANA en BearingPoint hebben hun partnership uitgebreid.
KANA is gespecialiseerd in bedrijfssoftware voor klantenondersteuning en -communicatie, en BearingPoint een grote speler op het gebied van bedrijfsadvies en systeemintegratie.
In het Global Development Center in Sjanghai (China) wordt gezamenlijk aan de ontwikkeling van oplossingen gewerkt. Beide bedrijven zullen in het Global Development Center aan de volgende generatie van KANA’s iCARE-suite werken. Door de samenvoeging van KANA’s bedrijfssoftware voor klantenondersteuning en BearingPoint’s kennis van verschillende branches, zal KANA zijn software beter kunnen toespitsen op de behoeften van specifieke verticale markten.
Door de samenwerking met BearingPoint’s Global Development Center kan KANA zijn applicatie verder blijven uitbreiden en tegelijkertijd de kosten van productontwikkeling verlagen. Bovendien ondersteunt het Global Development Center in Sjanghai aangepaste ontwikkeling, ondersteuning en -onderhoud van applicaties, alsook KANA’s aanwezigheid in Azië.