E.piphany, leverancier van intelligente CRM-software, en ICT-dienstverlener T-Systems, een divisie van Deutsche Telekom, hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten voor het gezamenlijk aanbieden van een hosted CRM-oplossing.
Deze is toegespitst op het leveren van multi-channel direct marketingdiensten aan de Nederlandse markt. Klanten kunnen bij T-Systems een abonnement afsluiten voor het gebruik van de E.piphany CRM-software. Doordat ondernemingen geen grote investeringen hoeven te doen, komt de software nu ook binnen bereik van grotere MKB-bedrijven
E.piphany biedt, uit de complete CRM-softwaresuite, de marketing- en campagnemanagementoplossing aan, om bedrijven meer rendement te laten halen uit hun bestaande marketingmachinerie. Met E.piphany wordt het bijvoorbeeld mogelijk om een outbound marketingcampagne in enkele dagen te organiseren en uit te voeren. Door de analytische mogelijkheden van de software kunnen campagnes veel gerichter, voorspelbaarder en dus met hogere rendementen uitgevoerd worden. De marketingafdeling van een organisatie houdt de controle op en inzicht in de directe resultaten, op elk gegeven moment in de tijd. Bovendien is dit een ideale omgeving om snel kleinschalige testmarketingcampagnes op te zetten en uit te voeren. De oplossing bestaat uit een schaalbare, flexibele en veilige infrastructuur die meegroeit met de behoefte van de marketeer. Omdat T-Systems de software beheert, kan een marketeer zonder hulp van zijn IT-afdeling toch gebruik maken van de marketingcomponent van een innovatief CRM-pakket.