SeeBeyond, leverancier van eBusiness integration-oplossingen (eBI), gaat de integratiestrategie van de eerbiedwaardige National Geographic Society vormgeven.
De grootste wereldwijde non-profitorganisatie voor wetenschap en onderwijs gaat haar voorraadbeheerprocessen automatiseren en optimaliseren met SeeBeyond.
"De toenemende fragmentatie van informatie binnen onze organisatie noodzaakte ons om een integratiestrategie te bepalen waarmee onze bedrijfssystemen informatie kunnen uitwisselen", zegt Shawn Bleam, E-business Manager van National Geographic Society.
De organisatie bestaat 113 jaar en houdt zich bezig met tijdschriften, boeken, kaarten, televisie en interactieve media. De Society financiert meer dan zevenduizend wetenschappelijke onderzoeksprojecten over de gehele wereld en ondersteunt onderwijsprogramma’s die geografisch analfabetisme bestrijden.
Het aan de Nasdaq genoteerde SeeBeyond is marktleider op het terrein van eBusiness Integration-oplossingenSeeBeyond heeft meer dan 1.400 klanten wereldwijd, waaronder ABB, ABN Amro, Daimler-Chrysler, DuPont, Fluor Daniel, General Motors, Hewlett-Packard, Pfizer en Sprint.