HAARLEM – Het online inkopen via de Nederlandse versie van Hyporium Trading Hub is niet meer mogelijk.
Hoewel de website nog volop in de lucht is, is de stekker uit het initiatief gehaald.
Op de Nederlandse website van Hyporium is ogenschijnlijk niets veranderd. Uit een email gericht aan de partners van Hyperchannel Nederland blijkt dat alle zaken nu via het hoofdkantoor in Engeland geregeld worden. De email is verstuurd door Titus Tischer en hij meldt ook dat hijzelf samen met Jan Jaap van der Klei andere werkzaamheden verrichten.
beste Partner
After one Year with Hyperchannel Netherlands, both Jan Jaap van der Klei and Myself have decided to pursue other opportunities.
Hyperchannel will not search successors for Jan Jaap and myself, but will concentrate itself to further develop Hyporium.com and other products, and will actively search a partner in Holland to fulfill the Sales and Marketing tasks. This will mean that from now on, all support will be handled from our UK Office.
please send general questions to Helpdesk@Hyperchannel.com
please send technical questions to Paul_Fox@Hyperchannel.com
Thank you very much for your support and enthousiasm, i look forward to talk to you again in my new role in march.
warm regards
Titus Tischer
Hyperchannel Benelux
In Hoofddorp vertelt de telefoniste dat vandaag geen woordvoerder beschikbaar is. Het is niet duidelijk wanneer deze wel aanwezig is en de vraag rijst of er sowieso nog wel iemand aanwezig is naast de telefoniste. Zij verwijst voor verdere vragen naar de helpdesk in Engeland. Helaas is de Engelse woordvoerder ook niet beschikbaar voor commentaar bij het plaatsen van dit bericht.
Onduidelijk blijft wat er met de meer dan 500 resellers gebeurt, die al bij de lancering van de Nederlandse Hyporium gestart waren met het bouwen van hun eigen Hyporium webwinkel. Daar geeft Titus Tischer geen duidelijkheid over in de summiere email.
Tania Veldkamp