Quick Online heeft deze week faillissement aangevraagd. Ilsecom klanten hebben hierdoor geen internet-verbinding. Ook de klantgegevens zijn zoek.
Gebruikers van de diensten van Quick Online hebben veel te verduren. Naast het vervallen van de internet-toegang zijn ook de particuliere websites niet meer bereikbaar. Bij Quick Online is alles afgesloten en juist daar liggen onder andere de adressen van de Ilsecom-gedupeerden. Ilse wil deze klanten graag helpen of tegemoet komen maar dat is op deze manier praktisch onmogelijk.
Ilse verzoekt Ilsecom gebruikers om viailsecom@ilse.nl contact op te nemen. Quick Online heeft met Ilse samengewerkt voor de flatfee dienst Ilsecom. Nu het faillissement is aangevraagd betekent dat Ilseom-klanten geen gebruik meer kunnen maken van de flatfee-dienst.
Ilse Media groep stopte in september met Ilsecom, omdat er geen geld met flatfee-toegang te verdienen viel. Ilse was bezig met een migratieplan om Ilsecom-klanten over te zetten naar Quick Online. Door het faillissement kan dit niet meer doorgaan. Het is niet duidelijk of Ilse hiervoor een andere partner gaat zoeken.