Co-buying-site Letsbuyit.com gaat een samenwerkingsovereenkomst met Zibb.nl aan. Met deze samenwerking richt Letsbuyit zich rechtstreeks op het mkb.
De samenwerking tussen Letsbuyit en Zibb houdt in dat de eerste site een winkelomgeving op de site van de tweede verzorgt. Zibb wil door middel van de link naar de site van Letsbuyit zijn bezoekers laten kennismaken met de – veronderstelde – voordelen van het ‘co-buyen’ ofwel samen-kopen. Dit concept houdt in dat door met zoveel mogelijk kopers een product aan te schaffen een gunstige prijs bedongen wordt.
"De samenwerking met Letsbuyit betekent voor Zibb een belangrijke aanvulling op het nieuws en de diensten die wij onze bezoekers op dit moment leveren", claimt de Nederlandse site. Het idee is dat de bezoekers via Letsbuyit voordelig zakelijke, op het bedrijfsleven gerichte producten kunnen inkopen, en daarnaast kennis maken met de overige producten van de ‘samen kopen’-site. Ernst Bökenkamp, marketing manager van Letsbuyit Nederland claimt: "Zibb groeit uit tot mkb-hotspot op Internet. Op deze manier kunnen wij onze zakelijke producten zeer gericht aan de consument aanbieden."
Zibb (Zakelijk Internet voor Branche en Bedrijf) is een onderdeel van Elsevier dat zich met zijn site richt op ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf. Letsbuyit is sinds maart 2000 actief in Nederland met zijn online omgeving waarin mensen door gezamenlijke inkoop merkartikelen voor een aantrekkelijke prijs proberen te kopen.