Deze persiflage op de beroemde relativiteitstheorie van Einstein komt uit de koker van een Amerikaanse organisator van congressen, die deze titel gebruikt voor een congres over b2b ofwel ‘business-to-business’-communicatie.
Het b2b-segment is de snelst groeiende categorie toepassingen op het Web. Als we Forrester Research mogen geloven, zal de omzet hierin in 2004 zo’n 4000 miljard euro bedragen (waarvan tweederde in de Verenigde Staten en de rest in Europa), tegenover een relatief magere 400 miljard euro in het b2c (‘business-to-consumer’) segment. Volgens hetzelfde bureau zal er op het Web dit jaar alleen al in Amerika voor 400 miljard dollar aan goederen worden verhandeld tussen bedrijven onderling. Over 4 jaar zal dat gegroeid zijn tot 17 procent van alle wereldwijde zakelijke handel.
De auteur van deze bijdrage heeft (nog) geen toestemming gegeven voor elektronische publicatie. Raadpleeg de Computable van bovenstaande datum voor de complete tekst van dit artikel. Heeft u de betreffende Computable niet (meer) in uw bezit, bel dan (023) 546.3413.