Automatiseringsbedrijf Centric zet kunst van zanger en kunstenaar Herman Brood in bij de nieuwe wervingscampagne.
De onderneming beloont IT-ers die een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek ontvangen met een door Herman Brood beschilderde computermuis. De ‘Broodcampagne’ gaat volgende week van start. "Ieder bedrijf wil op een of andere manier opvallen", verklaart woordvoerster Ellen van Dalsem de keuze voor deze campagnevorm. Centric probeert dus met kunstzinnig beschilderde muizen de aandacht te trekken. De onderneming hoopt minstens tweehonderd nieuwe mensen te werven. Ook het vergroten van de naamsbekendheid is een belangrijk doel van de campagne. De onderneming zal deze maand de boodschap via advertenties, radiocommercials, gratis ansichtkaarten en abri’s aan het grote publiek verkondigen.
Integratie
Centric is in 1987 opgericht en telt zevenhonderd medewerkers. De onderneming maakt sinds 1994 deel uit van de Sanderink Groep. Centric heeft op 1 mei de integratie van vier bedrijfsonderdelen afgerond. De onderneming bestaat uit een afdeling voor het detacheren van automatiseringspersoneel, een opleidingentak, een onderhouds- en beheerafdeling en een adviesonderdeel voor midddelgrote ondernemingen in de financiële en zakelijke markt. MC