Schoenenwinkel Sacha Shoes richt een nieuwe klantenservice in voor hun buitenlandse webshops. Dat klantencontactcenter (kcc) wordt geleverd op basis van de Openscape Business S-oplossing van Unify (voorheen Siemens Enterprise Communications). Unify-partner Féju Telecommunicatie uit Udenhout implementeert het nieuwe klantcontactcentrum (kcc) in Tilburg. Daar wordt de huidige KPN-centrale met isdn-lijnen vervangen door ip-trunks.
De OpenScape Business-oplossing wordt ingericht als contactcentrum voor de webshops van Sacha Shoes in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk en Luxemburg. Daardoor moet het bedrijf vanuit elk land goed bereikbaar zijn voor vragen van klanten. Iedere landenwebshop is bereikbaar onder een eigen nummer.
In de eerste fase van de oplevering wordt het kcc voorzien van Openstage 40 toestellen en Jabra-headsets. In de tweede fase wordt de Openscape Business-oplossing uitgebreid tot een compleet hoofdkantoor en distributiecentrum in Tilburg.
Unify – voorheen Siemens Enterprise Communications – is een van ‘s werelds grootste communicatiesoftware- en dienstverleningsorganisaties. Het bedrijf is een joint venture van The Gores Group en Siemens AG.