TomTom en Geenstijl zijn genomineerd voor de Marketing Excellende Award, een jaarprijs van NIMA. In de hoofdcategorie kampt onder meer Rabobank met Philips.
De nominaties voor de Marketing Excellende Award werden gisteren bekend gemaakt. De meest digitaal georiënteerde prijzencategorie is ‘Connected Customer’. Daarin zijn 5 bedrijven genomineerd:
Het is opvallend dat TomTom als sprekende reisbegeleider onder het stempel ‘Connected Customer’ valt. Vermoedelijk is dat vanwege de Map Share-functie die in het routepraters zit. In een jaar tijd ontving het Nederlandse GPS-bedrijf 3 miljoen wegcorrecties ván gebruikers en stuurde de kaartverbeteringen weer náár zijn klanten.
In de hoofdcategorie van de Nima-marketingjaarprijs staan genomineerd:
- G-STAR
- OMA (Office for Metropolitan Architecture)
- Philips
- Rabobank
- Suit Supply
De twee andere subrubrieken zijn Innovatie en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
De Nima-jury publiceert geen toelichting op de reden voor de nominaties.
Op vrijdag 28 november worden de 4 winnaars tijdens het Marketing Excellence Event in de Heineken Experience in Amsterdam bekend gemaakt.
Bron foto: dantaylor (CC)